Nova američka studija sa Sveučilišta u Cincinnatiju donosi zanimljive i ohrabrujuće rezultate - grožđe, ako se redovito konzumira, potencijalni je borac protiv starenja živčanog sustava i propadanja mentalnih funkcija vezanih za visoku životnu dob.

Istraživanje koje je trajalo 12 tjedana na kraju je pokazalo da su bioaktivne komponente grožđa (polifenoli) učinili svoje: došlo je do poboljšanja kod pamćenja, verbalnih sposobnosti te prostornog snalaženja u pojedinaca kod kojih su te funkcije bile u određenoj mjeri narušene (ali ne u smislu uznapredovale demencije).

Očito je da antioksidativni polifenoli (katehini, epikatehini, antocijanini) – osim dokazanog antikancerogenog i kardioprotektivnog – imaju i moćno neuroprotektivno djelovanje, piše British Journal of Nutrition.